HONORARIUM
Współpraca z Klientem jest ustalana indywidualnie, zgodnie z jego życzeniem. Preferujemy stałą, długoletnią współpracę, a to ze względu na możliwość lepszego wczucia się w potrzeby oraz specyfikę prawną spraw danego Klienta. Jesteśmy także otwarci na jednorazowe, bądź krótkoterminowe zlecenia.
Kontakt z nami zaczyna się od spotkania w kancelarii w celu poznania potrzeb i problemów Klienta oraz przedstawienia mu prawnika odpowiedzialnego za współpracę. Nie jest wykluczone spotkanie u Klienta i przedstawienie mu naszej oferty współpracy. Coraz częściej przyjmujemy oraz realizujemy zlecenia za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Zapewniamy przestrzeganie wszelkich standardów wynikających z zasad etyki zawodowej prawników, jako zawodu zaufania publicznego (tajemnica, lojalność). Naszym Klientom zapewniamy bezpieczeństwo – niezależnie od ubezpieczenia ustawowego licencjonowanych prawników, kancelaria oraz kluczowi partnerzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej do łącznej sumy minimum 10 000 000 PLN.
Kancelaria świadczy usługi w języku polskim, niemieckim i angielskim. Naszym Klientom udzielamy pomocy prawnej również na terenie takich krajów jak: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Włochy, Łotwa, Litwa, Holandia, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Turcja, Wielka Brytania, we współpracy z kancelariami partnerskimi z sieci JCA.
Honorarium kancelarii jest ustalane w zależności od rodzaju sprawy i jej specyfiki. Możliwe jest ustalenie wynagrodzenia ryczałtowego, w drodze indywidualnego porozumienia. Przy projektach skomplikowanych lub długotrwałych preferujemy wynagrodzenie obliczone według stawek godzinowych.
Wynoszą one:
Stosujemy również limit budżetu za usługę (cap fee) oraz nie wykluczamy współpracy na zasadzie ‘success fee’.
Rozliczamy się na podstawie sprawozdania z wykonywanych zadań ewidencjonowanych w renomowanym systemie rejestracji Time Frame.